Friday, October 1, 2010

Video Bacaan Bertarannum

Salam semua,

Sudah lama saya tidak dapat muat naik Video ke laman web disebabkan saya menghadapi masalah Video Editing software yang telah hilang. Sampai sekarang softcopynya belum ditemui. Hari tu ada pergi ke Low Yat, tanya kedai tempat beli HandyCam, tapi katanya dah tiada lagi software berkenaan. Jadi video yang baru masih belum dapat di buat editing...Jika saudara berpengalaman dalam video editing, minta cadangkan kepada saya software yang bagus yang mana satu. Sebelum ini saya gunakan Ulead Video Editor. Kalau ada yang lebih baik bolehlah bagi cadangan kepada saya.

Disebabkan tiada video yang baru untuk dimuat naik, semalam saya ada upload video yang lama-lama ke YouTube. Dua video telah dimuat naik iaitu video Johan Tilawah Tahun 2009, Awangku Omar Asfuaddin dan Naib Johan Ustaz Anuar Hasin...

Kedua-dua video itu boleh dilayari di link berikut :

1. Johan Kebangsaan 2009- Awangku Omar Asfuaddin
2. Naib Johan Kebangsaan 2009 - Ustaz Anuar Hasin

Semoga dapat dihayati dan ada manafaatnya buat semua..

1 comment:

  1. syukran...ke2-2 video di atas berkumandang di mlm hujung minggu...

    ReplyDelete