Thursday, January 13, 2011

Kelas Tarannum Al-Quran

Salam semua,

Memulakan langkah diawal tahun 2011 dengan semangat dan keazaman yang baru. Setelah merisik khabar beberapa waktu, pagi ini saya menerima berita gembira dari rakan sepengajian sebelum ini iaitu Kelas Tarannum Al-Quran Insya Allah akan diadakan semula di Masjid Al-Muqarrabin, Bandar Tasik Selatan, Sungai Besi. Sebelum ini kelas ini tidak dapat diadakan disebabkan Imam 1 Ustaz Hassan telah bertukar ke masjid Bukit Aman.

Tenaga pengajar kali ini merupakan seorang Ustaz yang hebat. Beliau telah 2 tahun mewakili Kelantan dalam Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan. Pada tahun lepas beliau telah mendapat Naib Johan. Beliau tak lain tak bukan, Ustaz Mohd Anuar Ghazali...seorang Qari muda yang sangat baik bacaannya.

Kelas Insya Allah akan bermula bulan Februari 2011 iaitu hari Selasa malam Rabu, selepas waktu Isyak. Insya Allah kelas pertama pada 1 Februari 2011. (sebarang perubahan akan dikemaskini)

Bagi sesiapa yang berminat sila sms nama dan Contact Number kepada saya di talian 013-3631234 (Nordin). Tujuannya adalah untuk meninjau sejauh mana sambutan terhadap kelas ini dan menetapkan jumlah sumbangan yang berpatutan kepada Ustaz. Jika ramai sambutannya, maka kuranglah sumbangan dari kita. Jika sebelum ini hanya RM20 sahaja. Ayuh saudara...marilah melangkah bersama....Jangan lepaskan peluang ini. Untuk mendapatkan bacaan yang baik....mestilah dari guru yang baik....Peluang belajar sudah dihidangkan untuk anda. Tinggal lagi usaha anda semua...

Hubungi saya segera....

Wassalam...

1 comment: